Бензинова пила KS CS31G має економічний двигун, автоматичну систему змащення, зручне натягування ланцюга збоку та систему полегшеного запуску. Відсутність прив'язки до електромережі робить бензопилу мобільною і автономною.
Безпека – це абсолютний пріоритет для Könner & Söhnen®, тому бензопили мають інерційне гальмо, яке миттєво зупиняє ланцюг у разі непередбачених ситуацій, та надійний уловлювач ланцюга, що запобігає відскоку ланцюга. Крім того є клавіша блокування курка дросельної заслінки, що виключає випадкове включення інструменту.
Завдяки ергономічному дизайну та ефективній антивібраційній системі, робота з бензопилою стає справжнім задоволенням та дозволяє працювати довше без перерв. Ергономічні рукоятки з проти ковзким покриттям забезпечують надійний хват і мінімізують втому рук.
Könner & Söhnen® пропонує вибір шин та ланцюгів для пили, що дозволяє підібрати оптимальний варіант для ваших потреб та типу роботи. Правильно підібрані шина та ланцюг прослужать значно довше, що зменшить витрати на заміну та обслуговування.
Ергономічний дизайн та невелика вага забезпечують комфортну роботу навіть при тривалому використанні. Зробіть свою роботу приємнішою з бензопилою Könner & Söhnen!
Загальні | |
Номінальна напруга | |
Тип акумуляторної батареї | |
Акумулятор та зарядний пристрій | |
Максимальна кількість обертів | 11000±500 |
Натягування ланцюга без інструменту | |
Робоча швидкість | 8500 |
Співвідношення бензину та масла | 40:1 |
Шина | KS 188THK095 |
Ланцюг | KS 28FC72 |
Ємність паливного баку | 550 |
Крок ланцюга | 0,325” (8,25 мм) |
Товщина ланцюга | 0,058” (1,5 мм) |
Кількість ведучих ланок | 72 |
Кількість обертів холостого ходу | 3000±300 |
Довжина шини | 18” (45 см) |
Рівень шуму, LpA (7m)/LwA | 117 |
Ємність мастильного бака | 260 |
Об’єм двигуна | 54.5 |
Потужність двигуна | 3.1/2.3 |
Система змащування ланцюга | Автоматичний насос з регулятором |
Габарити брутто | 505×255×300 |
Вага нетто | 5.6 |
Карбюратор | WALBRO – WT-966 |
Вага брутто | 7.5 |
Штрихкод | 4260405367948 |
Відгуків про цей товар ще не було.