Повернення та обмін

Повернення та обмін товару

Ми прагнемо забезпечити високу якість обслуговування наших клієнтів та надаємо можливість повернення або обміну товару згідно з чинним законодавством України.

Умови повернення та обміну:

  1. Повернення та обмін товару належної якості

    • Ви можете повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів з моменту покупки, за умови, що він не був у використанні, збережено його товарний вигляд, упаковка, пломби, ярлики, а також є товарний чек або інший документ, що підтверджує покупку.
    • Товари, що не підлягають поверненню, регулюються відповідно до законодавства України (наприклад, особисті гігієнічні засоби, товари для індивідуального використання тощо).
  2. Повернення або обмін товару неналежної якості

    • Якщо товар виявився несправним або не відповідає характеристикам, зазначеним на сайті, ви маєте право повернути його або вимагати обмін на аналогічний товар протягом гарантійного терміну.
    • Повернення коштів або обмін товару можливі тільки після перевірки товару нашими спеціалістами та підтвердження факту виробничого дефекту або іншої проблеми, яка виникла не з вини покупця.

Порядок повернення та обміну:

  1. Для ініціювання повернення або обміну товару вам необхідно звернутися до нашої служби підтримки за телефоном +380932342872 або надіслати запит на електронну пошту [email protected].
  2. Після узгодження деталей повернення з нашим менеджером, ви можете надіслати товар назад на нашу адресу або домовитися про передачу товару в нашому офісі.
  3. Вартість доставки при поверненні товару належної якості оплачується покупцем, якщо інше не було домовлено з менеджером.
  4. Повернення коштів здійснюється на банківську картку або іншим погодженим способом протягом 7 робочих днів після отримання товару та перевірки його стану.

Часті питання:

  1. Хто оплачує вартість доставки при поверненні?

    • Вартість доставки товару належної якості при поверненні оплачується покупцем, якщо інше не було домовлено заздалегідь. У разі повернення товару через заводський брак або іншу помилку з нашого боку, усі витрати на доставку беремо на себе.
  2. Коли будуть повернуті кошти?

    • Повернення коштів здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту отримання товару та його перевірки. Кошти повертаються на банківську картку або іншим способом, погодженим з клієнтом.
  3. У яких випадках повернення неможливе?

    • Повернення товару неможливе, якщо він використовувався, має пошкодження або втратив товарний вигляд. Також не підлягають поверненню товари, які не підпадають під дію закону про захист прав споживачів (наприклад, засоби особистої гігієни, товари для індивідуального використання).
  4. Що робити, якщо товар вийшов з ладу під час гарантійного терміну?

    • У випадку поломки товару протягом гарантійного терміну, зверніться до нашого сервісного центру для діагностики та ремонту. Якщо ремонт неможливий, ми замінимо товар або повернемо кошти.

Контакти для повернення

Телефон: +380932342872
Електронна пошта: 
[email protected]
Адреса: 
вул. Рональда Рейгана, 22-24. Київ, 02222

Модули для Opencart