Повернення та обмін

Строки повернення та обміну:

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем згідно закону про захист споживачів.

Весь список товарів належної якості на нашому сайті "Konner&Sohnen" підлягає поверненню та обміну.

ТОВАРИ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ЦЕ:

До товарів належної якості відносяться всі товари, які не були використані, а також збережено їх первісний товарний вигляд, споживчі властивості, оригінальне пакування, ярлики, пломби, а також документи, видані разом із товаром.

Хочете повернути товар? Що робити?

Для того, щоб узгодити повернення товару, Вам потрібно:

Написати на нашу електрону пошту [email protected] , описати причину, а також залишити контактні данні за якими ми можемо зв'язатись з Вами для уточнення деталей повернення

Або зателефонуйте нам за номером телефону, який вказано в розділі "контакти": +38(093) 234-28-72.

Повернення товару здійснюється за даними: вул. Рональда Рейгана, 22-24. Київ, 02000 , номер телефону +38(093) 234 28-72.

Хто сплачує вартість доставки при поверненні товару?

У цьому випадку при поверненні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: забір посилки кур’єром або перевезення транспортною компанією до іншого міста, згідно з товаро-транспортною накладною. У разі відмови від товару належної якості вартість послуг з доставки оплачується Покупцем.

Коли повернуться кошти?

Після отримання та огляду товару нашими співробітниками, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто за реквізитами, з яких здійснювалась оплата. Отримання відправлених Вами посилок на повернення нашими співробітниками відбувається кожен день з понеділка по п'ятницю.

У яких випадках обмін або повернення товару неможливі?

Якщо з моменту отримання Вами замовлення пройшло більше 14 днів.

Якщо було пошкоджено первісний товарний вигляд товару, споживчі властивості, оригінальне пакування, ярлики, пломби або документи, які були видані разом з товаром.

Якщо покупцем було втрачено частину комплектуючих.

Якщо при оформленні замовлення на прохання покупця було внесено зміни у комплектацію або зовнішній вигляд товару а саме: додано або прибрано якусь кількість комплектуючих.


Модули для Opencart